Maskinen är tillbaka!

Nu är overlocken på plats så nu är det bara att sy igen! Passade på att sy en buff till Alvin idag så vi kände att det var lite kallt om haka på väg till affären. Nu ligger det ett tyg framme så i kväll blir det en ny buff till mig så jag blir varm om huvudet när jag börjar träna igen efter den segdragna förkylningen.

Jag har även fått en hel kasse med tyg som ska bli lite filtar till välbehövande barn. Therése, jag syr så fort jag kan :). Hoppas du har hunnit leverera de första filtarna.

Nu får jag återgå till inköpslistan, sen blir det en tur till den stoora affären i stan!


Kommentarer
Postat av: Therése

Det är ingen fara Linda, jag sa att du skulle ta det lugnt och sy när du hann!

2011-11-11 @ 22:07:12
URL: http://gelitetrost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0