Ny mössmodell

Sytt har jag gjort, värre är det med uppdateringar här. Jag har testat att förlänga min vanliga mössmodell med lite mer häng i grå/svartrandig velour och svart interlock till foder. Den mössan trivs jag bra i nu när det är lite kalla och ruggiga dagar. Båda tygerna kommer från Gittes tygkälla.
Den andra mössan på bilden är en i min vanliga modell med cerise fordonstyg från Mjukatyger fodrad med svart fleece från Gittes tygkälla. Fordonsmössan sydde jag till grabbarnas kusin men hon är inte helt övertygad om hon kan ha en fordonsmössa även fast den är cerise. Nu har jag en ny på gång till henne, får hoppas att den faller henne bättre i smaken.


Bild: Privat


Kommentarer
Postat av: marie-louice

Såå fina! Känns som om det är dax och komma bort med en beställning!



Marie-Louice

2010-11-24 @ 10:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0