Skidtur

Grabbarna fick nya skidor i helgen som var. Lillebror fick sådana med bindning där vanliga skor passar i. Han blev överlycklig och tyckte det var jätteroligt att ramla i snön, men det var nog mer kasta sig så mamma fick springa och resa upp han...
Jag gjorde ett spår med storebrors nya skidor i snön på vår baksida. Storebror fick skidor med riktig SNS Profil bindning så även mina pjäxor passar till hans skidor. För spåra med mina långa skidor är ju stört omöjligt på sådan liten yta med så tvära svängar.

Idag blir det till att spåra på nytt så grabbarna kan ta en liten tur, själv beger jag mig nog till 5 km på golfbanan så fort de har spårat där. Enligt killen som är spåransvarig så hoppades han kunna spåra efter lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0