Härliga höst

Idag har det varit en underbar höstdag. Hade otroligt mycket att göra på jobbet men bestämde på en gång när jag åkte hem att jag snabbt skulle åka och hämta barnen för att sen bege oss till Tivoliparken.
Kom till lekparken vid halv fem tiden och var där i över en timme. Lillebror fick jag specialmata med en burk Sempers ekologiska Pastastjärnor i köttfärssås nästan direkt när vi kom dit, men sen var det full rulle på han igen.
Vi plockade kastanjer och storebror byggde vulkaner i sanden och lillebror åkte åk efter åk i rutschbanan. Snacka om att grabbarna var trötta efteråt!

När vi kom hem stupade lillebror i säng och storebror och jag åt kvällsmat framför Bolibompa.

Bild: Privat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0