NeaVäska

Nu är väskan klar som jag fått i uppdrag att sy till en av grabbarnas kusiner. Jag hoppas hon blir glad. Själv tycker jag det blev en riktig färgklick!
Tygerna har jag hittat på Åhléns. Den randiga utsidan är en vaxduk som passar bra till barn som kanske inte alltid tänker sig för var de ställer ner sina väskor. Bara att torka av :). Fodret köpte jag också på Åhléns och det är vanlig lila bomullsväv.

Nu väntar jag bara på att få överlämna den och se vad gympatjejen säger.




Bilder: Privat


Kommentarer
Postat av: Pappa

På gång att bli ett eget varumärke? Har du registrerat det? Stiligt i vilket fall som helst

Pappa

2010-01-20 @ 07:37:34
Postat av: Therése

Ja som du såg blev ju gympatjejen överlycklig!!!

Det blev verkligen en riktig NEAväska;0)

Tusen tack för hjälpen!!!



Kram Therése

2010-01-20 @ 21:05:27
URL: http://minpysselhorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0