Nya tyger och ännu en mössa

I går kom tygpaketet från Mjukatyger med posten, som jag har väntat på några dagar. Eller rättare sagt jag har nog väntat några veckor för jag har verkligen haft svårt för att bestämma mig för vilka tyger jag ville ha. Alla är ju super.
I morse sydde jag i allafall ihop en mössa till lillebror som behöver en eller kanske det blir flera extramössor. Först ville han inte ta på sig mössan utan var beslutsam och sa att han ville ha en rosa, haha 3-åringar är som de är...


Bild: Privat


Kommentarer
Postat av: Therése

Vad söt han är:0) Nu tycker jag du är taskig som inte låter honom ha rosa!!



ha det bra!

2010-04-23 @ 22:02:14
URL: http://minpysselhorna.blogspot.com
Postat av: Pappa

Innehållet är bäst i vilket fall, annars låt grabben få en rosa om han nu så gärna vill ha det.

Pappa

2010-04-24 @ 19:01:52
Postat av: Maria

Sån önskar sig Nils också. Den turkosa med moln var för stor så den fick Maja!

2010-04-24 @ 19:44:17
Postat av: marie-louice

Super fin!

Tänkte komma bort och kolla dom nya tygerna om det är okej?

Ville har fått en ny soft shell jacka i duvblå som han behöver en ny mössa till!

2010-05-05 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0