Seg måndag

Idag sov vi lite för länge...kl 06.56 tittade jag på klockan samtidigt som jag hörde lillebror tjooa från sitt rum. Hm om 15 minuter ska vi vara på förskolan med grabbarna. Skakar raskt av mig den lilla stress som uppstår...vad gör det om jag kommer till jobbet 8.30 idag? Jo, jag får ta 30 minuters lunch och sen får jag hämta dem lite sent.

Lämningen flöt på bra, stämplade in 8.36 på jobbet. Tar jag 30 minuters lunch så hinner jag....kanske inte...jobba 8 timmar och hämta barnen senast 17.15. Blir kanske lite tight...det får nog bli lite minus på flexet...idag igen...

Kommentarer
Postat av: salcin

Det plusminus noll idag på ditt flex.

2008-09-09 @ 22:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0